الاثنين، 13 ديسمبر 2010

حبيبه ماما وحشتيني كل يوم اكتبلك لان كل يوم بيعدي بيحصلي فيه حاجه جديده
النهارده بقى اول يوم بجد تضربيني فيه ضرب قاسي كانتي بتشوطيني برجلك مش بتضربي وبس
واول مره اقول اه وانتي بتضربيني ف بطني لانها كانت ضربه جامده واول مره توجعني كده بس يمكن من هنا ورايح لازم اتعود على الضرب ده لانك ابتديتي تكبري جوايا
المهم حلمت بيكي بقى تاني
حلمت اني رايحه اعمل سونار رباعي وانا بعمله شوفتك قدامي كنتي واخده حواجب باباكي وعيني ومناخيرنا احنا الاتنين هههههههه
وبوقي للاسف ونطابع حسن باباكي
بس كنتي قمر والله ماشاء الله صحيح كل حاجه فيكي كانت كبيرهههههه ههههههههه بس انتي حبيبتي ياروحي
نفسي بقى اشوفك قدامي
عارفه النهارده معدتي وجعاني اوي ودايخه مووووووت احساس جديد ف الحمل رخم اوي مضايقني خالص
وجع ف معدتي جامد وزياده ف افراز اللعاب بطريقه مش معقوله بجد ودوخه صعبه بجد
وفوق كل ده وده نكد ابوكي ليه بيكلمني نت يشتمني يرضيكي كده يابنوتي صحيح هو منفوخ ف شغله بس انا والله حاسه بيه
واللي بيحصله ماثر عليه ملوش لازمه يعني يشتم ويبهدل الدنيا هو فاكر انه بس اللي ف مشكله وانا مرتاحه ومش شايله هم حاجه
صحيح محدش جنبه بس صدقيني انا مش بايدي حاجه اعملها
وجدك ربنا يسامحه مش راضي يسامحه وماشي ورا عمتك وجوزها وسايبنا ومتبري مننا والسبب ايه
كدبو كدبه وصدقوها عشان احنا بقينا ف مشكله كله اتخلي عننا
وللاسف هما واثقين انهم ظالمنا بس هنعمل ايه هو الزمن ده كده للاسف بحبك ياروحي اوي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق