الخميس، 8 ديسمبر 2011

حبيبني ونور عنيه لوجي بصراحه مبحبش اكتبلك الكلام ده لاني بعيط وبتصعب عليه نفسي ونفسك 
دلوقتي انتي عندك 9 شهور وانتي اغلي عندي من روحي وقلبي يقلبي 
ربنا يخليكي ليه دلوقتي خلاص باباكي طلقني وغيابي حتى مقدرش يجي ويطلقني ويشوفك 
استخصر ف نفسه يشوفك يحنلك ويتراجع عشان خاطرك
جدك حلف يمين يطلق جدتك لو رجعلي وردني وراح خدله قرض وجوزه وعمله شقه وانا حرموني من كل حقوقي 
حتى شقتي خدوها مني تاني اسبوع جوازي وعشان مخربش بيتي سكت وقولت هنحوش ونجيب وحده خاصه بينا 
لكن ابوكي رمانا وجدك طردني ب 4 شنط وانتي شهرين وجدتك فضلت تقولي اني سقط عمتك
والله والله ولله مسقطها 
اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة يقلبي 
حسبي الله ونعم الوكيل فيهم يارب 
بكره فرح باباكي حتى مهنش عليه يجي يشوفك
وهو موجود ف مصر مهنش عليه حتى يسال عليكي

اتصلت بخاله قالي مش عايز يشوفها وقت ميحب يشوفها ويهفه الشوق يبقى يجي

اتصلت بالباشمهندس سعد خفاجه قالي بيقولك ابريه ويعملك تنازل عن البنت
تصلت بجدك نفسه وكنتي تعبانه ف العيد الصغير شتمني ومسح بكرامتي الارض والله مكنت عايزه فلوس بس عايزه 
اب يسال عن بنته قولتله رفع عليكو قضيه في دي كمان
طبعا انا رافعه عليه قضيه نفقه لانه مبيصرف عليكي مليم وبيتجوز بالفلوس 
ولا حتى ادالي حقوقي وولع ف لبسي ولعبك اللي كنت بحوشهالك 

والله يالوجي ان بحبك اوي اوي ومش هعمل معاكي زي ابوكي 

بس بالله عليكي خليكي حنينه عليه خلاص مبقتش نقصه جروح بجد استكفيييييييييييت 

كفايه اني ااما بشوف اب واخد\ ولاده ف حضنه بخبي عنيكي منهم 
لاني مش قادره اجبهالك والله اتحايلت عليه يجيلك 
ولما تعبتي كلمت عمتك راحت قالتله واتصل ب بابا شتمه وبهدله وانا والله مكنت عايزه حاجه
وجدك راح تصل بجارنا يقوله هو طلقها بتجري وراه ليه
اتصلت بام جدتك قالتلي غوري ببنتك 
حسبي الله ونعم الوكيل فيهم 
يارب اكفينيهم بما شئت وكيف شئت 

في العيد كنت بحوش تمن فستانك ف الوقت اللي هو بيجيب فيه فستان خطوبته ودهب لخطيبته
منه لله ربنا ينتقم منه اشد انتقام 
بس وربي يالوجي مهخليكي تحتاجيله وهتبقى احسن من الكل بذن الله 
ربنا يباركلي فيكي يارب

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق